juletid...

är det bara jag som får sådär smått ångest? 

Idag går mitt inägg till tant-liselotte, som jag mötte i min tvättstuga, en rolig dag, hon gjorde klart för mej att det var hon som tvättade, trots att alla maskinerna var tomma, och att man måste rensa rören efter sej, det enda jag skulle göra var att boka en tvätt tid?! sen så berättade hon också för mej att hon hade aldrig sett mej, bara att det lyste i min lägenhet då och då, och hon försökte se mej men aldrig lyckats, ska man bli rädd? Hon berättade också att det var mina föräldrar som brukar gå på möten, denna dam vet mycket om mej, kanske borde fråga henne vad jag ska önska mej i julklapp....

Full vecka på jobb. Sjukt mycket folk som irrar rundor och ska ha en massa, ganska sött egentligen. Igår var det i alla fall paniiiiik, med tanke på löning och allt. Men roligt var det och undan gick det med. 

I veckan hade jag och J pyjamas party, det var mys.
Igår hade jag och HED-WIG pyjams party det var också mys. Speciellt frukosten, som vi verkligen ansträngde oss. Jag älskar dej...!!!! Juldagen är väl planerad med dej och V. Sen nyår , samma visa...

Förövrigt är det slut med att vara snäll, nu bara bryr jag mej inte. Skönt. För jag måste säga att jag blev totalt förvånad, jag känner nog inte dej egentligen...men vad gör det...vill ju inte heller.

Utgång med gamla 253 snart...I MISS YOU! Fortsätt skriva kommentarer...i like. Och det  e klart vi har de snyggaste movesen :P vi är grymma....Puss på er. 

Idag blir det antagligen pepparkaks bak, dock redan ätit upp halva degen..men några ska vi väl kunna skrapa ihop. Sen är det middag ikväll, hemma, haft mycket att göra så inte sett familjen på en vecka. Var dock där igår en snabbis, och huset var fullt med småttingar, lillebrossan hade några vänner över, de växer upp fort de dära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0