idag är en sådan dag...

där jag är sjuk, arg och en smula ledsen. 

Har kommit underfund med att en person är sur på mig bara för att jag existerar och presterar bra. Det är vad jag är ledsen för. Det jag är arg för är det skitsnack som går, och sprids så snabbt. Det är hemskt roligt att alla tycker det är så kul att lägga näsan i blött. Sjuk har med näsan att göra, ja jag är förskyld. Köpt C-vitamin, bär halsduk och dricker det jag HATAR, te med honung, men jag försöker verkligen, för jag har varken tid eller råd att bli sjukling, och det går faktiskt ganska bra. Som tur är, är jag ledig både idag och imorgon. Jobbar fredag sen ledig hela helgen. Sjukt gott. 

Förra inlägget jag skapade gav mej söta små kommentarer från "snokarn" och "älgen". Förra inlägget pratade jag om min kaka, och hur man både vill äta och spara den, och hur det faktiskt går. Detta inlägg får bli till älgen. Första gången jag hade med älgen att göra var när hon var med mig på den fruktansvärda "sigrid" och älgen var minsann ingen snabbjävel, men hon försökte och jag var irriterad, men hon fångade mitt hjärta i en konkav av guldtrådar. Jag och älgen har haft roligt, tillsammans med kakan. Vi har dansat, skrattat och fjantat överallt. Jag har åkt bil med älgen en gång, det gr jag inte om, älgar ska håla sig i skogen där de hör hemma, men på nåt sätt hamnar alltid kakan i vattenåarna i de små skogarna. Jag har fortfarande inte klurat ut den frågan än... Älgen och jag har haft våra roliga stunder och roligare ska vi ha det. Utgång den 15? Kakan? Älgen? 253? JADÅ! "Sleven" (namnet som vi helst vill glömma), fyller år om en vecka och vi ska ut. Jag hoppas ni fortsätter med era gulliga kommentarer, och jag vet att min blogg är huvudljuset i er vardag, på jobb. Så fortsätt läs mina spännande hemligheter :)
Nästa inlägg tilldelas någon alldels speciell....

Är lite gladare pga att P har ringt två gånger idag. Jag har dessutom fått prata med någon Niklas MED K från Skövde...skövde...skövde...skövde ha ha. Trevlig kille det där. Väntar mej nog ett fyllesamtal i natt. Alltid trevligt. Snart är det höst...

Nyår kommer bli underbar, det blir ingen sthlm, utan det blir heddan. Så roligt det ska bli. You and me allways. Party party, sen vern...
PUSS

Kommentarer
Postat av: älgen

lönt att klaga, sigrid första gången är inte att leka med :(
haha, gillar dig ändå :P den 15:e kommer vi ses i dimm-molnen bland stjärnorna, det vill jag lova :D japp, än finns du kvar på kontoret som ett ljus som aldrig släcks :)

2007-12-06 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0