gott nytt!!!!

Sista dagen på detta jäkla året , skööööönt! Ska firas med en av mina två favoriter, H. Den andra har du rymt till sthlm. Dumma dej. 

Fortfarande inga pengar. Det e fan otroligt. Alla ni som läser, om någon är skyldig er pengar, tycker ni att ni skabehöva be om dem typ 100 gånger? Det e för fasen den som lånar som ska betala tillbaka så fort han eller hon har. Men nej jag får inga...Så nu lägger jag ner detta, för jag tycker det är helt jävla sjukt. 

I alla fall, nu blir det lite städning sen hem till föräldrarna, jag ska tydligen hjälpa pappa att koka och gratinera äpplen med socker? Söta PÄRON man har :P ha ha ha
 Skämt ocu sido....PUSS

Kommentarer
Postat av: älgen

gott nytt år! hoppas du hittar den lycklige till tolvslaget ;)

2007-12-31 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0