god jul?

Ja, nu är det väl då den dag som alla har gått och hysteriskt planerat över.. Känns det annorlunda? NEJ! I lördags halverade min data och jag har inte kunnat använda den sen dess, men jag förstår att den jul strejkar, vem hade inte gjort det?

I lördags var gamla trion tillbaka, T, F, och E. Roligt rolit. Ingenting har förändrats alls. Mycket skratt och mycket minnen. Trillade in på tivoli och mötte nära och kära, och mindre kära. Fick mej en smått utskällning av någon som egentligen ska titta sej själv i speglen. Patetiskt. Men jag hade som sagt roligt  alla fall.

Igår var det lill afton och man fick några paket. Sen åkte jag hem till J och spelade monopol. Jag åkte ut direkt. Och somnade i soffan med Nelly. Det var mys. Åkte hem vid tre, och kom på fel väg å 111 och fick vända, ma såg ungefär INGENTING. Nära döden upplevelse, och jag vände ner till allerum ha ha. Usch inte alls kul egentligen. 

Nej nu ska man väl göra sej i ordning och träffa stora tjocka släkten...

Kommentarer
Postat av: ha.

fack dej.

2008-01-08 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0