en hel helg...

med jobb, är nu avklarad, och jag är fattigare :P

I fredags blev det ändå lite party, men gamla jobb och det var faktiskt jääättte trevligt. Saknar dem. Sen har jag då fått reda på att jag har en snokare som skvallarar en massa...KAKAN ...jag pratar om dej, så detta inlägg är till dej. Om jag ska beskriva kakan, så är han en tystlåten typ, men låt er inte luras av denna kaka...Han är en riktig partyprisse, och han är mindre tyst när han blir salongsberusad. Han gillar också att bada i ramlösa brunnspark, helst på vintern med en sko, och hans två bästa vänner Kameran och mobilen. Vi kallade också honom nattvandraren, för det är just på nätterna som dessa små men ändå blöta äventyr händer ;)
Kakan älskar musik, samma musik som jag, och vi har haft många "skrikande" stunder tillsammans, några då jag tror att han ska köra ihjäl mej, och han tittar frågande på mig och drar till med sin värsta skånska någonsin "VAAOOD??!!" Detta är kakan, man kan äta honom och behålla honom samtidigt....

Så...nu har jag skrivit en massa om min största snokare någonsin...vi kommer tillbaka till Älgen nästa gång...Älgen är söt hon med...

Mat...

Kommentarer
Postat av: Snokarn'

HAHAHAHAHHA!! där kom den också, tack ;) Köra ihjäl dig? skulle jag aldrig göra, jag é grym på att köra bil :P

2007-12-02 @ 20:53:33
Postat av: älgen

hahaha, din blogg börjar bli riktigt spännande, ser fram emot nästa inlägg ;) haha eller inte

2007-12-03 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0