diarre hund

Ja, usch ja. Vi var ju då så snälla och sa att vi kunde vara hundväkter hela helgen, , men sen att hunden skulle bajsa ner hela huset, det e ju en annan femma. Här har jag sprungit runt och tagit upp typ 7 klickar lite här och var, himla trevligt. Nu ska jag vara sjukskriven i en vecka, på måndag ligger man på operations bordet, önska mej lycka till, sjukt nervös e jag. Jobbigt.

Egentligen har jag inte mycket att skriva. Mer än att v 44 då drar jag =) wooohoo.

Var och satte lapper hemma hos mormor vad vi ville ha för saker, det var ganska jobbigt. Så mycket saker.

Ikväll vet jag inte var som händer med tanke på att vi har någon som går och "gör det" lite här ovh var, skulle gå ut först men vi får se, eftersom hon måste gå ut varannan timme. PALLA! Nu ska vi tydligen svälta henne i en dag och ge henne nåt med druvsocker, salt och vatten...mums. Gudfars råd, han e ju vetrinär så man får väl lita på honom.

Jag har precis konstaterat att jag har gjort det tråkigast inlägget ever. usch. Nej om man skulle kanske frächa upp sej lite. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0