Tappat det?

Känns som jag tappat förmågan att skriva. Sen tänkte jag lite på det, tittade lite i min dagbok, och man skriver oiftast bäst när man är ledsen, hur konstigt är inte det? Man skriver mest känslosamt när man är ledsen. Man skriver dagbok mer när man är ledsen. Så egentligen är det väl bra att jag tappat känslan.

Nu har jag varit inlåst i snart 2 dagar. Det börjar bli sådär otroligt jobbigt. Speciellt när man har massa tankar i huvudet som man vill ta itu med. Jag måste till exempel skriva ett bra, och sen ringa ett samtal. När man känner suget, då ska man väl låta suget ta en. Måste prata lite med mumriken och puppriken först.  JAG VILL!
Nu ska kärleken börja plugga med så känner man sej sugen.

När man har en längtan efter nåt och man inte vet var det är, vad gör man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0