När framtiden närmar sig?

När jag blir grå, när jag faller, orkar du för två?När idag blir igår, kommer du att älska mig då?

När framtiden närmar sig? När man blir äldre och har allt som man ville ha, och sen bara ska bestämma sig vad man ska syssla med i livet, hur gör man? Jag har dej, jag har min lägenhet, jag har jobb, vänner och min familj. Nu kommer det andra, min utbildning. Det står mellan två saker. Man kan kanske göra bägge två. Om jag börjar med den ena, så kan man efter man tröttnat på det säkert utbilda sej till det andra. Och det är ju bra. Jag känner mej sugen, sugen till att börja plugga igen. Men man ska ävänta tills man bara tänker på det hela tiden, och det ska jag.
Du och jag har det underbart, klar det kan vara en bergodalbana i bland men vi vänder på det så det blir en bergodalVANA, för jag älskar dej!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0