Jag tog tag i mitt liv!

Japp, det gjorde jag! Känns som man börjar komma rätt nu liksom. Fast jobb vid 20 års ålder, pojke, egen lägenhet, egen data, tv, möbler, resor, och man skakar av sej saker som man inte känner är rätt. Trots att det är tufft så gör man det! Och det ska man vara otroligt stolt över. Sen vet jag ungefär vad jag vill plugga frågan är bara när, var och hur? Eftersom man e två och tänka på. Sen om man ska plugga långt bort så får man ju hyra ut sin lägenhet i andra hand. Helst till någon man känner som e bra på att ta ansvar. Vill ju inte ha någon främmande människa där jag bor, eller i och för sej har det ju hänt innan :p haha.
     Sitter nu på jobb och väntar på fredrik ska komma in så vi kan bege oss till kära rydebäck, (jag ska aldrig bo där, det blåser KONSTANT!) Sen imrogon kommer min tv =) Och sen får jag fixa internet nu till min nya lilla leksak. Tjernström - HJÄLP mej!

Igår var vi och hälsade på Tjernströms mormor, det finns typ ingen sötare än henne. Så otroligt underbar! Så henne ska jag ta med mej på en liten tur. Röva bort henne.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0