en såkallad HELkväll


Ja, igår var det....ja...jag vet inte...typ...SKITROLIGT!  Det började med att jag och Robban vaknade utan varandra för första gången på 4 månader, vi konstaterade att vi är ganska så mycket pykist störda. I alla fall sen inhandlade jag tv med pupriken, gick på systemet och sen fick pappa den perfekta iden att äta middag på cafe ro, och det var super mys. Hans citat: "det har ju redan gott åt helvete idag, så då kan vi bara fortsätta", haha. Sen åt vi skit go middag hemma med, första grilldagen är aldrig fel. Bara mamma, pappa och jag, super mys! Mina föräldrar är faktiskt helt enkelt bäst. de finns inga bättre än dem, det är faktiskt så sant. 
     Sen efter denna lilla tillställningen fastnade jag framför tv med en intervju med Heke Larsson????!! haha, men sen tog jag MIN bil och åkte till föreningsgatan, och där var dewt människor ska jag säga, vi körde intro tävling och massa annat kul, tjejsnack och killsnack på balkongen. Helt plötsligt  trillade två männiksor bort och en människa kom. Sen trillade vi in i en taxi och ner i staden, sen in på PL13 där det typ var fullsmockat, jävlar i det, pontus försvann och vi var på väg till staden, Yassi och jag, hand i hand, och snackade "bästis-snack" hahahaa. Sen in på tivvan, lika mycket folk där, robban var av, henke hällde en drink över honom, han var på. Sen blev det ännu mera roligt, och vi har dansat som aldrig förr ska jag säga. Sen var det stängt? haha. Så vi skulle BADA i hamnen, jag och tjernsrö bangade, med de andra hoppade glada i, sen en runda till pölse mannen, sen trillade in i en taxi hem. Yassi knäckar nu extra som blottare :P haha.

Underba kväll i alla fall, alltis sjukt roligt med er. Nu är set söndag, men bara 4 arbetsdagar och det är ju OTROLIGT skönt, och likadant nästa vecka. Nästa helg blir också jätte rolig för då ska tove leka mulle i skogen.
Aupair i tyskland? tyvärr. Hultsfred? Ja tack. Semester till värmen igen? Ja tack.

Och ska det vara så svårt?

E i alla fall kär i min nya tv och min nya data. =) haha.
Hoppas alla har fått våra kort från Dubai nu.
Hoppas jag får min himla skattedekelaration på måndag, alltså tomorrow.
Sen skulle jag vilja skjuta en pil till sasan i USA som ringde och väckte oss TVÅ gånger i fredags, för att bara säga att han kommer hem tidigare, du ska så slåss ner.

Och nu planeras det Ven resa med, me hela gänget, hyra stugor och allt, det kommer bli så PERFEKT! Fy satan vad roligt det ska bli. Min ven.oskuld kommer tas, eller typ, räknar ju inte när man var där i femma. haha.

Nej nu ska vi ut i det FINA vädret. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0