en riktig slappe helg....

...and I löööve it.

I fredags var vi på bio, och såg en konstig men ändå rolig film, hot fuss, helt okej. Sådär vanlig fredags mys. Sen hem och lägga sej och det var SKÖÖNT. Alltid så fruktansvärt trött efter fredagarna. Vaknade på lördagen sådär lagom sent men ändå tidigt? Lördagen var också riktigt mysig, hemma hos mamma och pappa först, i slutet av månaden måste man vara där, skit god middag, någon stek och världens godaste sås...GUD! Sen bar det av till heddan och käkade fika och det var skit mysigt, sen till jon och hämtade carro som glömde hela sitt liv, och gjorde mej till en fattig kvinna, men det gör fanimej ingenting för vi hade det sååå jäävla mysigt. Inte det minsta bakis idag trots några cider, men så himla mysigt att bara sitta och snacka, i love my girls.

Sen kom jag på idag när jag körde min såkallade "söndagsstädning" att jag inte har haft någon inflyttningsfest, och kom på att då får jag ju helt enkelt ha det, så soppisen kom hem nu, så vi kan ha den, så du också e med. Vill ju ha alla flickorna där. =)

Skitmysig helg i alla fall. NU e det löning på onsdag och det kommer så rätt! Haha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0