En dag med "typ" nyttighet

Sprang till laröd och tillbaka, trots att man varit uppe och jobbat sen kl sju. =)

Fint men..." jag har ingen ny cool dator, inga platt tv, föräldrar som ger mig hyra o körkort" Vill bara säga att datan har jag betalt alldeles sjäv. Halva tvn också, mina föräldrar der mej inte hyra, de betalde två veckor som en inflyttningspresent. Och körkortet har jag fått från min mormor, morfar, farmor, farfar, mamma och pappa, för att jag kämpade och hade sjukt mycket i skolan när jag gick sista året samtidigt som jag kämpade med körlektioner, och massa annat som du mycket väl vet vad. Jag klarar mej ganska bra själv jag med, jag kämpade för ett fast jobb som gör att jag kan göra allt "det" och KÖPA alla saker som jag köper. Så det du skriver e ju inte alls sant. Precis som jag lever värsta bästa livet för att jag har saker som inte du har men så e det ju inte alls. Man sätte rinte värde i saker, även fast det e kul. Jag har köpt en data som en investering för att jag ska plugga journalistik eller media och då behövs det. En tv vill man såklart ha, fick en halv :P för att jag gav min tv till min lillebror som jag själv tjänade ihop när jag var 13 år! Sen vet jag inte om du menar att jag e bortskämd, för visst kan jag vara det med vissa saker. Men jag har också ställt upp till min familj och varit till hands när de vill. Man ger och man tar. Visst vet jag att jag har det jätte bra, otroligt bra. Men bara för att jag har världens bästa familj (vilket jag tycker) så betyder inte det att de öser pengar över mej, deras kärlek mätts inte i pengar. Kärlek är vi fyra: Jag, mamma, pappa och lillebrossan.  PUSS på dem! 

Fint skrevet, men det e längesedan sen allt dess, och jag vet faktiskt inte riktigt va jag ska säga.

Nu myser jag och min bebbe, och imrogon ska det sättas upp "pricken över i:et" så att säga. Sen på onsdag vet jag inte, sen torsdag är det barnpassning, sen e det HELG! Jippie. Om vi skulle nanna. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0