Tove, sandra, svetlana och olga!!! Dream team!

Ett riktigt dream team!

Jaha...så var denna helgen över med, överraskningar! Sandras promenad hem från pålsjö, för att jag vägrade hämta henne för att jag var någon annanstans :P eller nåt....
 
Och imorgon är det måndag...typ...hjälp!

Idag har jag och min sambo bokstavligt talat kånkat hem 7 maskiner tvätt till mamma och pappa.Och när vi kastade in det i bilen så hittade vi vår tvättstuga för första gången men de hade bytt lås så vi var ändå tvugna att åka hem till dem. Men man tackar ju inte nej till potatis gratäng och fläsk karre. =) vilket jag nu kommer på att jag glömde maten jag skulle ha med mej till jobb imorgon. Jävla mög. Så nu blir det väl nåt äckligt imrogon med. Trötta mig.

nej men om man skulle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0