onödigt men kul vetande....

Är du kär? Nej....inte än i allafall. ha ha
Är du en sportfåne? Jag kontrar med....Vilken sport?
Är du likgiltig? neeeeeeee
Är du röksugen? jaaaaaaaaa
Är du rik? hur mycket pengar infattar det? i alla fall tycker ja att det e jag väl nu...
Är du fattig? i slutet av månaden svar ja!
Är du trött? Inte så speciellt
Är du shoppingsugen? det är man väl nästan alltid ?
Är du töntig? ibland, men bara med andra töntar
Är du ressugen? om jag är, första gången i mitt liv som jag inte varit utomlands på ett år.
Är du irriterad? på vissa människor ja...finns alltid nån
Är du festivalsugen? inte speciellt är du?
Är du alkoholsugen? en liten drink hade väl inte varit fel..
Är du saknad av någon? ja, jag tror faktikst det, och det e väl härligt.
Smeknamn? Taw, tofflis, tavvii, svetlana (vilket är ett nytt påfund) , gumman osv...och alla de vanliga. :P
Bästa åldern? hela tiden.
Bästa tidningen? cosmopolitan?
Höstens assecoar? är det höst nu? ha ha ha ha
När stal du senast någonting? Mat av mamma och pappa, men vad begär dem?
Hur många timmar sov du i natt? 6 h och 25 min
Vilken film såg du senast? två halva...
Vilken internetsida besökte du senast? www.blogg.se kanske
Vad sa du senast till vem? "det är så tyst" till sandra.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? ni kan kalla mej robban, nåt med yfront :P
Vad gjorde du i förrgår? jag mööööös
Vilket land besökte du senast? Danmark.
Hur många snälla känner du? Mamma, pappa, lillebror (ibland) , sandra såklart. Och massa andra.
Vad såg du senast på tv? Tv? vad e det?
Vad är det för märke på din dvd - spelare? Det e sandras och hon vet inte.
Senaste köp? Underkläder
Vad har du dåligt samvete för? Inget och det e sjuuuuuuuuukt skönt. Free at laaaast mohahahaa.
Vad har du för skor? Inga på mig nu.
Vad har du på dig nu? BH och trosor.
Vilken musik lyssnar du på nu? Robbans låtar just nu
Skulle du säga nej till sex idag? antagligen inte...
Är du vegitarian? NEEEEJ!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Japps till sandra.
Vad heter dina kusiner? Jag har 15 !!!!!
Är du feminist? Ne...
Vad drack du senast? Juice, multivitamin
Gillar du att laga mat? Oftast, men inte själv
När sjöng du senast? NU!
Håller du det städat? Fiskarna förstör allt!
Vad gör dig lycklig? Min sambo, mitt jobb, min familj, mina vänner, musik och att skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0