om du bara visste....

hur mycket jag har gjort för dig!

du har redan glömt. Allt jag har gjort för dig. Känslor kommer och går mina har gått för dig, långt bort till nya spännande platser, men det betyder inte att jag inte glömt dig, du kommer alltid finns här, här i mitt hjärta, som den personen du en gång var. Den personen som jag vill minnas och komma ihåg som någon underbar. Du var underbar, vi hade det underbart, men den tiden är förbi och nu är det tomhet. Du kan inte fyllas med vrede för att jag vill gå vidare när du själv försöker det  yttersta med att glömma mig. Du får? Men inte jag? Så har det alltid varit, instäng har jag varit, inte god nog för dig, hur jag än gjorde så var jag aldrig tillräcklig, och allt jag gjort för dig, jag har ljugit för dig, för att rädda dig, jag har varit ledsen för din skull, jag har gjort allt för dig och vad fick jag tillbaka ? tomhet.... är det de som kallas kärlek? Jag vill ha riktigt kärlek, sån som värmer en ända ner i tårna. Då man blir alldels varm i hjärtat när man kramas. Känna det där speciella pirret, det som ungefär känns som fjärilar i magen. Men hur ska man lita på någon igen när man försökt så många gånger? kommer allt detta förstöras i och med min misstänksamhet....jag ska inte låta dig fortsätta förstöra. du hade mig i ditt våld, men det är längesedan nu...jag tar inte till mig allt elakt längre, allt klagande och allt gnällande. Men du ska bara veta....jag gjorde allt för dig, och du kommer aldrig upptäcka den kärleken igen......

om att björn skojade med dig igår..

VILKEN DAG! Jadddååå....igår jobbade man 11 timmar för dem inte kan göra rätt i malmö, det var nog kul, eller inte :P sen så idag så passade man barn halv sju på morgonen, till sitt vanliga jobb och sen hämtade barnen igen, tove var med kid, eller rättare två st + barnstolar i min bil. Så nu har man fått en riktigt stor hum om hur det är att vara mamma på heltid plus heltidsjobb, herregud säger jag. Sandra, svinet ska lämna mig ikväll och istället får jag hennes bror...ha ha. =) men dem e ganska lika. Men jag tror jag lämnar alla börjeSonar och åker hem till mammsen och pappsen som ska åka i från mig hela helgen.
Sen är det malmö imorgon igen, sen på torsdag ska jag vara guide på helt tid med. haha. =)

Är det höst i helgen? ha ha ha ha ....
PUSS!

Kommentarer
Postat av: sessan

Är det höst i helgen?? ... hehe.. klart som FAN det är.. det är höst på heltid just nu ..för oss iaf... baby, VI ska rocka på lördag.. så är det baraq.. vi klarar alltid ut det ..på de ena eller andra sättet =) pussss

2006-10-18 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0