Min nya adress...


ÄR NUMERA CITYMAIL! ha ha där bor jag. Och när jag inte bor där så jag umgås jag med mina kollegor ändå. Vad fan händer? Jo tove tar med sej jobbet hem...BOKSTAVLIGT TALAT! Och ikväll är det samma visa...Till tivoli för att se vår sångfågel. Jag , robban och christopher, istället för att jag bara blir en kille, umgås så mycket med dem nu ändå :P
Idag hade man då test utskick på jobbet, och jag fick som vanloigt otur och var sist ut för att någon som kallas kringlan hade slarvat bort mina nycklar.....men ändå var jag den som blev HELT klar, helt ensam. Så ganska stolt får man ju vara. Eller får och får....man måste vara. =)

I alla fall, imrogon blir det rydebäck...OJ VAD JAG LÄNGTAR!!! Eller inte...haha. Sen ska jag vara mamma igen hos mina småttingar. =) Sen blir det hem. Och bara mysa med min älskade sambo..som ständigt är mej trogen, eller ja....nästan i alla fall. :P

Sen på Onsdag blir det ungefär samma sak fast eskilsminne istället :P haha. Platsen där jag har onda minnen av svimningar på cykel men det ska väl gå bra i alla fall, trots att jag inte har någon till min räddning nu. Men rädda sig den som kan! Och jag räddar alltid mej själv. För jag är grym!

Torsdag ska jag förhoppningsvis vara klar med mitt utskick, sen bär det av till lund, till lilla erik. Hur jag NÅGONSIN ska hitta dit ? men det är ju en annan femma. Jag har typ varit i lund en halv gång, och det var på willys, iklädd citymail kläderna , smått ful måste jag säga. Fast iof en skönhet klär i allt. Mohaha.!

Sen är det löning med. Och det blir mycket pengar. 3000 extra för bensinen =) gött. Sen på fredag är det kick off igen!!!!!! Men jag har bestämt att jag aldrig mer ska dricka i hela mitt liv, det bestämde tove igår.

DÖ FISKAR, DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0