Livet som blond brutta?

Jaha...då har man provat på livet som blond nu! Och herreguud. haha. =) Nja ingen större skillnad egentligen men igår kväll var en lördagkväll utan dess like. :P

Det började lite segt.....sen blev det sent! haha. Men sen bar det av med vinglas i handen och sjungandes ner i staden. Ja och sen gick det som det gick...
Sov-bils-kissande? arg-men-ändå-glad-gubbe? ha ha.
Och vem är liksom Erik från lund? ha ha
"Jag går hem nu" oooofannnn :P
Och "vad fan håller du på med"? (vaaaaaaaaa???)
"Stockholm!" (ännu mera vaaaaa??)
Två par vi utgången! "Det här e ganska komiskt faktiskt!" AFFAAAAAN!

Nu tror jag vi sätter puuuuunkt för det hära!

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket! Vad skulle jag gjort utan dej?

Idag har matilda flyttat ut och det var bara vi två igen. Och det är så mysigt. Och därför har vi idag varit med mumriken på ikea och handlat cepe snyggt tyg till draperiet och cepe snygga gardiner. =)

Sen har vi då problem...våra fiskar...egentligen hade det varit bäst om de bara blivit suschi av dem för fy fan va de e dåliga i magen...och äter gör dem som om dem e med yngel :P

och jag och sandra är med kid! nu sätter vi punkt för det hära :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0