gå in i väggen...?

vid 20 års ålder?!

Mmmm...det är nog ganska bra det ...jadååå! Så utmattad är jag så det e helt sjukt. Vet inte om det har nåt med att göra med den sjuuuuuukt roliga kick offen vi på jobb hade i fredags. Så abso-fucking-lutly mega roligt. Bowlingen var ju såklart vårt lag som vann, jag och cheferna...Sen ramlade vi ner i stan, och kristian sjöng, oj vad han sjöng. "får man ta hunden med sej in i himlen.." In på cantina där vi då fick överflöööööd med mat. Drack, åt, shotade, och jag och linnea tog varsin frosen magarita...otoligt gott. Sen ner på dansgolvet, jag och robban buggade satan och var helt klart bäst på hela dansgolvet, men det var iof inte så svårt heller med tanke på att alla 50-åringarna körde nån slags "john travolta stil" med lite höftryck här och var, i otakt då :p Sen bar det såklart vidare, bankomat stopp, sen till utposten, där man träffade gammalt folk med, som skulle hälsa på sisådär alla :P Vi bestämde oss att fortsätta till tivvan, även fast det var "lilliskväll" , en trillade bort, två trillade bort och en till, tillsist var det bara jag och överhuvudet, vi dansade, skrattade och han såg mest förvirrad ut. haha. Dansade tills det stängde sen bar det hemåt till mamma och pappa och notera detta: JAG GICK HEM TILL PÅLSJÖ! och det klarade såklart stålkvinnan också.

Lördagen var då som sagt MYCKET MINDRE ROLIG! usch...trötta mej. Den där frosen magaritan var inte så där läskande längre och tequila shotsen var inte sådär roliga heller. Jag gjorde ett tappert försök att få glöden tillbaka eftersom jag lovade att hänga med ut, men det slutade med att jag däckade i soffan med en fete godis påse och pringels chips =) somnade si sådär vid tolv tiden. haha.

Söndagen åkte jag och mamma till väla, och handlade bara saker till henne. Men det är också "kul", ända tills jag insåg att min kära mor var smalast i hela stadium butiken och hoppade med glädje runt i sina nya SPRINGSKOR! Vilket konstaterade i dag att jag åt grekis sallad till lunch idag och grönsakssoppa till middag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0