underbara ledighet!

Man underskattar ledigheten man har ibland. Okej, visst har jag blivit helt masekrerad i flabben för att få den här lilla ledigheten på tre dagar, men när jag satte och tänkte lite så visade det sej att jag har varit ledig en vecka detta året, EN VECKA! Det är ju mini lite. Vad hände med att man måste ha semester för att man ska må typ bra? Tydligen försvann det. Snacka om att jag ska ta ledigt nästa år. För då ska man tydligen åka skidor med pojken och hansbror plus flickvän. Det är två år sedan jag åkte sist och ja vi får väl se hur det går.

Igår var jag och sandra på väla, och handlade julklappar och världens största julstjärna som jag och robban försökte fixa upp men det gick väl typ sårdär och den hänger upp-och-ner-på-snedden eller nåt.
Sen körde vi hem och hyrde film sen mös alla fyra hemma hos oss. Vår nya inneboende sebastian som för övrigt nu står i duschen, sandra, jag och robban.

När man beställer saker så borde man väl få batteri till? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0