tänka?

Jahapp, det är då mitt nya uttryck. Idag har man då haft en olyksfågel efter sej, krossad kota i foten och blåmärke över allt. Plus operation den 21. Och då f¨r man bara äta flytande föda i några veckor, passar ju bra sandra att du har magproblem så kan vi göra verkligen allt tillsammans.

Gårdagen var då bättre. Man blev bjuden på sjukt god middag med privat kock, och vin, och cider och sjukt god chockladdrinks-efterrätt (?) Och somna till gitarr spel är inte heller helt fel. Du är kanske lite underbar.

Nu ska man då till farmor ett tag och vara lite rolig. Sen så får man väl mer gitarr spel ikväll och jag vill bara skrika ut DET ÄR HELG!!!!!!!!! och det e då underbart...för jag har massa roligt att göra i helgen.Imrogon blir det vern som fyller år. Och jag räknar med en stor utgång för fasen vad jag e dans sugen, det blir dansar skorna på sej. Sen på söndag ska jag tydligen ha sex party....jahapp...

"Vad är ett sexparty?" Okej vänta lite nu........MOHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0