jobb med stil?

ELLER INTE?!
Nja jag vet inte om mitt jobb är ett jobb med stil. Eller man blir ju stilig, men det räknas kanske inte. Jobb med stil, då tänker jag, snäv kjol, håret i en knut och västa märkes kavajen, och jag har varken en snäv kjol, håret är för kort för knut, märkes kavajen kan jag nog bara drömma om (är vera mode ett fint märke?) men klackar, det har hon. och det ska inhandlas ett par till idag. Ska ju dock inte säga vad de kostar för det e nästan pinsamt lite. Men vad förväntar man sej av...ehh...ja...maxi :P Prada heter Strada osv. Man kan verkligen bli kär i ett par skor, dessa underbart små, söta, två varelser. Och jag som "råkade" göra tre överföringar igår från mitt sparkonto. Och det var faktiskt inte alls meningen. Jag är lite ny på det här med internet bank. Men jag har i alla fall tagot tag i det nu. Med lite hjälp då förstås.

Igår planerade man då också min underbara 20 års fest. Datum, inbjudningar och sånt häääärligt. Ska bli super kul med så blandat folk i både ålder och stilar och hit och dit. Försökte också då igår ge på mig att göra lite så där "personliga" kort, men jag har nog tappat stinget. Eller så var det nog att min sambo satte på OC maraton så efter två till nio var vi helt uppslukade i två hunkar, som vi numera drömmer om. Hur kunde jag glöma männen i mitt liv? Ja....två påhittade roller men man måste ju leva sig in i det. Och det gjorde vi, tårarna sprutade.

Nej nu kom tjernström sist in och här sitter jag och deggar...så om man skulle....ÅKA HEM FRÅN JOBB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0