hårinlägg

Ja det är mycket hår nu. Jag var då modell i måndags för en mega känd frisör som jag absolut inte visste existerade men att gå och klippa sej hos han i london kostar 1800 kr, då kan man hellre vara långhårig, och jag blev typ rödhårig och mega lockigt, så idag har jag varit och klippt mej, för det behövdes och då visar det sej att jag nu ska vara modell för saxin med i januari, UTOMHUS, och tas blider ska det och de ska skickas till olika tidningar och sättas upp i hela butiken med. Jättekul. Men de vill att jag ska behålla färgen :P ha ha . Vi får se, annars får de bara fäga om det igen.

För övrigt lever jag livet och längtar till helgen. Och kär är man. Och imorgon ska jag fika med min myra som jag typ saknat as mycket. Och det ska bli mega kul. Sen på fredag ska det skickas ut inbjudningar till min 20 årsfest. =) jippie. ska bli så kul

Puss. Tjernström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0