allting...

ordnar alltid sej. Och det har det ju gjort nu till det yttersta och tove är glad.

Idag har man då handlat för 1400 kr på MAXI, asså det e inte alltid roligt att bo själv. Men men det rymdes mycket i dem 6 påsarna. Ha ha. Sen var man på systemet och inhandlade 13 olika cider och sen in på väla och ja...fan....Sen ut i bilen igen och alla slogs om min parkeringsplats som jag själv hade slått för. Ocks körde man runt och lämnade alla mina inbjudningar till min 20 års fest. Det ska bli typ SJUKT KUL! Ett blandat party så att säga.

Sandra skrek, aroma terapi? och det e ju ganska smart att försöka fylla ett badkar utan ploppen i :P

Ska snart vandra ner till dunkers och se min lillebror spela. med tjernström då med. =) Sen blir det party på väldigt hög nivå ikväll. Fest med 800 pers? det tackar man väl inte nej till.

Botten: Bombnedslaget som äger rum i vår lägenhet konstant
Toppen: kvällen som väntar.

PUSSSHAAAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0