ajajaj

och det är nog rätt ord. aj! Jag har då opererats idag för första gången i hela mitt snart 20 åriga liv!
Och att jag har nu en 2 cm lång tand i en burk som växte uppe i tandsköttet är nog ganska fräääscht. Istället är där nu ett tomt hål, och jag trodde inte jag skulle känna denna saknad, men jag saknar den. Sen att jag fick den med mej hem med ett hål i för att läkaren tyckte jag skulle ha den runt halsen som ett minne är ju en helt annan sak...

pojken kom hem till mej efter jobb och såg hur det var med mej och nu är han snart påväg hit igen och jag, han och sandra ska avnujuta mina pannkisar, som för övrigt är det mjukaste jag kunde hitta att äta...

Dagens skämt: PAAAAAH!
Dagens gullighet: Att pojken köper vitaminerkvinna för att han tycker att jag äter för ensidig kost, sen att dem inte är billiga gör ju inte saken bättre.
Dagens ångest: Kaosen i vår lägenhet
Dagens lättnad: Städningen i vår lägenhet. wiie.
Dagens underbara: jag själv :P
Dagens rövhål: mannen som pissar i vår hiss.
Dagens orka: Piss på skorna
Dagens rolighet: AMERICCCAAAA!

Ledig n imorgon och på torsdag, nisses och kristians födelsedag på fredag, sen julfest på lördag med jobb, och sen julskyltning på söndag. Underbart.

Och imorgon kommer han som vi alla väntat på, den hemliga mannen som ändå inte är speciellt hemlig, men som har ett hemligt paket som alla kan ta del av, av innehållet då alltså, i ett annat innehåll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0