Vinnare på mysnivå?

Ja igår fick man då sin present av sin Rob! Hade ingen anning om nåt, allt jag visste var att jag skulle vara klar 1730. För vad? Ingen anning, ner i stan, går på kullagatan, knuffas in på electra. Där satt man oich väntade tills man fick ett rop "Följ med här" Jag avnjöt en helkroppsmassage som varade i en hel timme, som för övrigt var typ helt underbar. Sen fick man ligga där ett tag inbakad in handukar överallt, och sen fick man ett rop till "nu ska vi gå vidare" Uppför en lång trappa, jag visste inte att electra hade ett torn? Kom in i ett rum, askallt, och ett stort handgjort träbadkar med fullt av rosor och rosblad, och massa god frukt och iskallt vatten att dricka, och kärleken brevid, kan ju inte bli bättre, trodde jag. Efter det fick man blommor och sen blev man bjuden på underbar middag, och jag fick bara koppla av hela tiden. "Du förtjänar verkligen detta"! Nåt jag kommer minnas i all eviget. Aldrig fått nåt så fint, du vill verkligen att jag ska må bra.

Nu sitter man hemma, med mindre rolig mensvärk, helt körd från dagen idag som var jobbig på jobb. Men ikväll ska det frossas i chips och dip, och imrogon e det fixning på HÖG nivå inför lördag =) iiIII kul ska det bli. Alla samlade och det kommer bli mys. Sen att pappa kommer att dansa e ju en annan femma.

Detta var allt från helsingborg, 7 grader, smått pissregn, blåst och mörkt.

Kommentarer
Postat av: Anna

ELECTA heter det.

2006-12-14 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0