STOR FLICKA!!

Ja, det blev man väl igår. 20 år! Oj oj oj! Vaknade med en puss från min andra hälft :P Och mamma, pappas och nisses sång som dock inte klingar så gott i huvudet kl 0615 på morgonen. Men presenterna klingade mycket bättre eller ska jag säga klirade :P =) haha. Så nu får man gå på systemet :P haha . Vilken stor förändring. ha ha.

Men den största presenten får jag om exakt tre timmar och jag har INGEN ANNING om vad det är och det stör mej, jag vet bara att jag ska vara klädd normalt och vara fri hela dagen ? ehhh....jag typ döööör av nyfikenhet.

Sen har vi lördag, och det ska bli så kul, party party! Vuxna, kompisar, kusiner och nya vänner. I löööve ! Jag älskar att fylla år. En sak som gjorde mej jätte gllad var mejlet från hedvig. =) Du är så underbar gumman lilla och jag saknar dej hela tiden. Du saknas mej.

Och du...även fast jag kanske inte är här så mycket med dej, så hoppas jag ändå att du vet att det är alltid du och jag, jag älskar dej en massa, men blir ledsen när du blir arg på mej så ofta. Och jag vet att du är deprimerad men du måste också vara gla för det du har, och du har mer än vad du anar.. Många människor tycker om dej, slösa inte tid på dem som inte är värda din positiva energi. Du har mycket mer att ge, mycket mer än du tror. Den posetiva energin som du har ibland den måste ses oftare, du måste sprida mer energi, så som du gjorde innan. Jag vill ha energi-sess tillbaka. Det är precis som du tror att jag ska försvinna bara för jag e underbar kär, men det kommer jag inte att göra, jag finns här för alltid och det vet du ju. löööve you!

Nu ska jag ta disk svampen i min högra hand och all min disk i vänstra. KLARA FÄRDIGA GÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0