Mot snö och värme...

Underbara dag! Ja, så börjar jag mitt inlägg idag. Många säger att jag e sur och vrång och det e jag säkert eftersom man går upp kl 0630 varje dag och cyklar i alla väder. Och det är riktigt pissigt men sen tänker jag efter lite och det finns faktiskt inget dåligt väder...utan bara? ja, just det...dåliga kläder. Sen börjar man kanske tänka på att man har en som värmer en varje dag, en som är lite sådär speciell, en som tycker att bara och bara jag är speciell. Jag är speciell för honom.

Igår var det födelsedagsfirande för tredje gången i december, för då fyllde kärleken år, 23 närmare bestämt. Och det firades med tårta, ost och nåt som heter renskav? Men gott var det. Presenterna gick hem med, en everest jacka och calvin klein kalsiper från moi. Och jag hatar att ge presenter...

I helgen blir det kalas igen men då med tjernströms släkt, hjälp! Sen blir det hårförlängning och sen nästa helg blir det party party =) Toffsan flyller nämligen 20 år på tisdag. WWiiiihiii. Och nej jag tänker inte vara någon alkoholdiller :P

Egentligen är det inte lönt att förstöra väl? Om du inte vill se nåt som sårar dej så gå nån annan stans, jorden är faktiskt ganska stor. Jag förstår inte hur jag kan såra dej. Du har ju alltid gjort allt för att försöka bli av med mig. Jag har bara försökt hjälpa dej. Och om jag nu är glad och lycklig igen så snälla förstör inte det också. För jag förtjänar lycka mer än någonting.

Du gör mig så otroligt glad. Jag trodde aldrig jag skulle bli så kär igen men nu kastar jag mej in i dina armar och faller handlöst och du fångar mig. Han fångar mig. Det var längesedan någon inte lät mej falla.

The dawn is breaking A light shining through You're barely waking And I'm tangled up in you Yeah  But I'm open, you're closed Where I follow, you'll go I worry I won't see your face Light up again  Even the best fall down sometimes Even the wrong words seem to rhyme Out of the doubt that fills my mind I somehow find, you and I collide  I'm quiet, you know You make a first impression I've found I'm scared to know I'm always on your mind  Even the best fall down sometimes Even the stars refuse to shine Out of the back you fall in time You somehow find, you and I collide  Don't stop here I've lost my place I'm close behind  Even the best fall down sometimes Even the wrong words seem to rhyme Out of the doubt that fills your mind You finally find, you and I collide  You finally find  You and I collide You finally find You and I collide









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0