Feed me, fuck me and shut the fuck up!

Jahapp, då var det redan tisdag? Dagarna går så snabbt nu och jag hinner inte riktigt med, har MASSOR att göra!!! Och jag menar helt allvar.

JUL? hjälp säger jag.

Ilördags var det i alla fall party. Fruktansvärt god mat, massa dans, massa dricka...massa av allt helt enkelt. Och massa PRESENTER. Jag älskar presenter! Sen dansade vi vidare ner istaden.
All beröm till Josse som gjorde framstupasidoläge på en som dock inte kommer ihåg det, men jag gör det.

På söndagen mådde man som man förtjänar och käkade massa goda rester.

För övreigt var det den värsta dagen på jobbet någonsin, och jag vill aldrig tillbaka. Men tur att det blir bättre.

Botten : Dagens jobb
Toppen: Robbie Bobbie

För övrigt e sandra jätte förrvirrad och det e ganska roligt att se på henne då. För hon e ganska söt då, mer än vanligt i alla fall. Man kan riktigt se hur hon tänker. Det e gulligt. Jag tycker om när hon är förvirrad för då e hon rolig....då är hon som när jag lärde känna henne. I lööööve you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0