15 mars bär det av!!!!

Underbart, härligt och alldeles PERFEKT! Santa barbra, LA, hollywood, new york iiiiiiiii......surfning ska jag tydligen ge mig in på. Nej men det ska bli så himla underbart och roligt och ja....jag saknar ord. Nu ska vi bara flirta med jobbet med jag och min lilla kärlek. Som jag för övrigt fick världens finaste julklappar av, massa från victoria`s secret (ända från usa) + en jätte fin tröja och sen de underbaraste mys byxorna man kan tänka sej, där de till och med står  TOVES på =)

Håller på med min nya underbara lilla ipod nu med. =) Försöker, och försöker verkligen få in låtar på den, jag som e så underbart teknisk av mig. men jag tror jag har lyckats.

Jag har i alla fall haft en underbar jul, kul att kärleken blev gla för ölmaskin och tröja. Tack för alla fina presenter.

En mindre rolig sak är ju att jag har fått en släng av den så kallade snorsjukan. Mycket mindre vit och mycket mer gult så att säga. Mycket mindre roligt.

God jul på alla. Hej då sverige , HALLLLO USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0